Autoritățile publice și instituțiile de interes public au obligația să se înroleze în sistemul informatic PatrimVen de la 1 martie, potrivit OUG 11/2021, de modificare și completare a Codului de procedură fiscală.
Prin sistemul informatic PatrimVen, Ministerul Finanțelor pune la dispoziția autorităţilor şi instituțiilor publice sau de interes public, precum şi la dispoziția Uniunii Naționale a Notarilor Publici din Romania şi oficiilor de cadastru şi publicitate imobiliară, următoarele servicii: conturi bancare, contribuții de asigurări sociale, adeverințe de venit, certificate de atestare fiscale, caziere fiscale, informații despre veniturile lunare, informații despre veniturile anuale, informații despre bunuri (clădiri, terenuri, vehicule), date referitoare la situația fiscală, date referitoare la situația financiară, rapoarte de audit/ informative, vizualizare răspunsuri sau solicitări ANAF.
”Invităm autoritățile publice, instituțiile publice sau de interes public din Vrancea, vizate de aceste modificări legislative, pentru a face demersurile ce se impun din timp, în vederea evitării eventualelor situații neplăcute cauzate de o suprasolicitare a sistemelor informatice din perioada imediat anterioară termenului de 01 martie 2022”, a transmis Administrația Județeană a Finanțelor Publice Vrancea într-un comunicat de presă.
Informații suplimentare se pot obține :
– accesând link-ul https://epatrim.anaf.ro
– accesând site-ul www.anaf.ro domeniul Servicii Online PATRIMVEN- specificaţii tehnice.