Pentru prevenirea şi limitarea răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19) în cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice (AJFP) Vrancea şi a unităţilor subordonate programul de lucru cu publicul pe perioada declarării stării de urgenţă va fi următorul:
- De luni până joi între orele 8.30-14.00
- Vineri între orele 8.30-12.00
”Totodată pe perioada stării de urgenţă va fi suspendată efectuarea permanenţei prevăzute prin Hotărârea Guvernului nr. 1723/2004 privind aprobarea programului de măsuri pentru combaterea birocraţiei în relaţia cu publicul (programul prelungit de miercuri şi vineri).
Facem menţinea că on-line şi telefonic suntem la dispoziţia contribuabililor de luni până joi în intervalul orar 0800-1630 iar vineri de la 0800 la 1400”, se arată într-un comunicat de presă al AJFP Vrancea.
Modalităţile de comunicare on line sunt următoarele:
- pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:
- Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro;
Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
Depunere on-line
Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice
Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utilizând certificate digitale calificate.