Ion Ștefan, ministrul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, a fost luni să vadă cum se derulează lucrările la drumurile naționale de pe Valea Râmnicului. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a ajuns cu asfaltările la Dumitrești și va continua până la Dumbrăveni .
”Asfaltatorii lucrează bine, am discutat și cu sătenii care spun că șoseaua avea nevoie urgentă de reparații, așa cum necesită și podurile de pe Valea Râmnicului, acolo unde pământul o ia din loc din cauza ploilor.
Cu fiecare ocazie voi merge să văd calitatea lucrărilor și sper ca, în perioada imediat următoare să putem circula pe frumoasa Vale a Râmnicului fără a sta cu ochii la capcanele din drum”, este concluzia ministrului.
Ion Ștefan nu s-a mai întors la E85 prin Dumbrăveni, ci de la Dumitrești a mers prin județul Buzău, unde drumul a fost modernizat de Ministerul Dezvoltării prin Programul Operațional Regional, cu fonduri europene. Ministrul spune că Oprișan a preferat să scape de drumurile județene unde erau probleme, trecându-le în categoria drumurilor naționale, în loc să caute soluții să le reabiliteze.
”Diferența între Buzău și Vrancea este aceasta: în timp ce baronul roșu, Marian Oprișan, acompaniat de fostul ministru penal al Transporturilor, Miron Mitrea, au scăpat de drumurile județene, în 2004, pasându-le la Drumuri Naționale, în județul vecin, autoritățile județene s-au folosit de banii europeni pentru a moderniza drumul județean care leagă limita cu Vrancea (Dumitrești) de Râmnicu-Sărat. În 2004, Oprișan & Mitrea au mai scăpat și de DN 2 L, de la Soveja, ori DN 2M, Tișița-Andreiașu.
Cu tot dezastrul pe care guvernarea liberală l-a găsit pe drumurile Vrancei, nu ne lăsăm și facem tot ceea ce este posibil pentru urgentarea lucrărilor! Am convins oamenii de bunele noastre intenții pe drumul Dumbrăveni – Dumitrești – Chiojdeni – Jitia – Vintileasca, am convins de priceperea guvernării liberale pe drumul de la Lepșa, spre Mănăstire, pe care l-am reabilitat și, foarte curând, ne vom apuca de treabă și pe Coașa (Lepșa-Soveja), pe drumul expres Focșani-Brăila, dar și pe mult așteptata Autostradă Moldova (A7).
Alții, așa cum este baronul Marian Oprișan, au aruncat promisiuni și și-au pierdut pixul ori n-au găsit călimara când a fost nevoie să semneze documente necesare infrastructurii vrâncenilor.
Unde baronul roșu s-a împiedicat, liberalii au rezolvat! Continuăm refacerea drumurilor!”, a spus Ion Ștefan, într-o postare pe pagina sa de socializare.